Tràmits i gestions

Mapa web

Índex alfabètic

Ets a: Inici > Seu electrònica > Tràmits > Detall

Tràmits

Reclamació per responsabilitat patrimonial de l'Ajuntament

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

1 any des del fet

TRÀMIT MUNICIPAL

Reclamació que té a veure amb qualsevol incidència i/o dany que pugui afectar a la ciutadania i que es refereixi al funcionament de l'administració.

Informació general

Qui el pot demanar?
Qualsevol persona física o jurídica que hagi patit un dany o perjudici derivat d'un funcionament normal o anormal de l'administració municipal, per ella mateixa o a través de representant degudament autoritzat/da
Procediments

Emplenar el model de sol·licitud general i registrar-lo a l'OAC, adjuntant la documentació que faci referència als fets

Impresos del tràmit

Documentació necessària

Instància general de l'Ajuntament, amb exposició:

1) dels fets, concretant-ne el moment i lloc de producció

2) dels danys produïts

3) la relació de causalitat amb el funcionament de l'Administració municipal

4) l'avaluació econòmica dels danys.

Qualsevol documentació acreditativa dels extrems anteriors: proves gràfiques, designació de testimonis, proposició d'altres proves, factures, certificats o informes mèdics, o qualsevol altre al·legació o document que s'estimi oportú.
 

Com es pot tramitar

Presencialment
A les oficines indicades
 
Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8

Temes relacionats

 
© Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Plaça de la Vila, 8. 08800 Vilanova i la Geltrú Tel. 93 814 00 00