Tràmits i gestions

Mapa web

Índex alfabètic

Ets a: Inici > Seu electrònica > Tràmits > Detall

Tràmits

Informe tècnic i/o inspecció sobre l'estat de conservació d'un habitatge o immoble (Sol·licitat per propietari/a)

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

TRÀMIT MUNICIPAL

L'Oficina Local d'Habitatge està facultada per realitzar inspeccions i/o emetre informes tècnics sobre l'estat de conservació i manteniment dels habitatges o immobles ubicats dins el terme municipal de Vilanova i la Geltrú. 

Aquests informes i inspeccions són realitzades pels tècnics municipals i poden ser sol·licitades pels propietaris o co-propietaris dels habitatges o immobles.

Aquest tramit restarà subjecte al pagament de la taxa municipal fixada a l'Ordenança Fiscal nº10

Preu:

Veure Ordenança Fiscal 10

Informació general

Qui el pot demanar?
Propietaris/es o co-propietaris/es dels immobles.
Procediments
L'Ajuntament recull la sol·licitud i el tècnic municipal es posa en contacte amb l'interessat/ada per concertar la visita. Posteriorment es notifica a l'interessat/ada l'informe corresponent.
Temps mitjà de resolució
1 mes
Observacions
La taxa d'aquest servei es pagarà, previ lliurament de l'autoliquidació quan es vagi a l'OAC a sol·licitar l'inspecció i/o informe.
Impresos del tràmit

Com es pot tramitar

Presencialment
A les oficines indicades
 
Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8

Temes relacionats

 
© Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Plaça de la Vila, 8. 08800 Vilanova i la Geltrú Tel. 93 814 00 00