Tràmits i gestions

Mapa web

Índex alfabètic

Ets a: Inici > Tràmits > Detall

Tràmits

Aportació de documentació a un expedient

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

 

TRÀMIT MUNICIPAL

Presentar la documentació que l'Ajuntament ha requerit a l'interessat i que és necessaria per tramitar un expedient iniciat segons una sol·licitud ja presentada o que l'interessat cregui pertinent.

Tramitar en linia

Informació general

Qui el pot demanar?
- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.
Procediments

Per internet:

1. Clicar "Tramitar en línia"

Si ha rebut un requeriment formal d'esmena de documentació cal marcar l'opció "aportació de documentació per requeriment" i clicar la lupa que apareix a la dreta de la paraula "validar"
Us apareixerà la identificació dels requeriments de documentació que tingueu pendents de realitzar. Marqueu el requeriment que aneu a etendre.

2. Adjunteu i signeu els documents que desitgeu. Cliqueu continuar:Cliqueu "Signar i enviar" (el procés pot trigar una mica, cal esperar).

3. Es genera un document justificant de registre que us el podeu guardar o enviar per e-mail.
Si no teniu un requeriment formal de manca de documentació podeu escollir l'opció "aportació lliure" seguint els passos que us indica l'áplicació.

Presencialment

Presentar la sol·licitud a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà amb la documentació requerida.

 

Temps mitjà de resolució
1 dia feiner

Documentació necessària

Documentació aportada

Com es pot tramitar

Presencialment
A l'Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Per internet

Mitjançant el formulari específic de Carpeta Ciutadana



Accedir al tràmit

Temes relacionats

 
© Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Plaça de la Vila, 8. 08800 Vilanova i la Geltrú Tel. 93 814 00 00