Tràmits i gestions

Mapa web

Índex alfabètic

Ets a: Inici > Seu electrònica > Tràmits > Detall

Tràmits

Incidències, queixes i suggeriments

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

TRÀMIT MUNICIPAL

Sol·licitud per comunicar una incidència o una queixa o fer un suggeriment.

Tramitar en linia

Informació general

Qui el pot demanar?
- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.
Temps mitjà de resolució
1 dia feiner
Observacions

A continuació et presentem els tràmits d'incidències, queixes, i/o sugeriments més freqüents. Per tramitar mitjançant l'Administració Oberta, fes clic a sobre de l'opció que t'interessi:

Problemes relacionats amb el manteniment de la ciutat (voreres, paviments, mobiliari urbà, jardineria, platges, enllumenat públic, neteja, recollida de brossa, abocaments de residus, grafitis...)

Problemes relacionats amb medi ambient: olors, espais naturals, animals de companyia, energia, coloms, contaminació i metereologia

Problemes relacionats amb la mobilitat i l'accessibilitat (obres a la via pública, talls de carrer, senyalització viària, accessibilitat, circulació, semàfors, guals, transport urbà...)

Vehicle abandonat a la via pública

Problemes relacionats amb el consum (OMIC)
 



Reclamacions i denúncies relacionades:

Denúncia d'una obra que afecta al meu habitatge, causa danys a la via pública i/o és il·legal (mitjançant la Carpeta Ciutadana, requereix certificat digital)

Denúncia d'un negoci o activitat que té efectes molestos (sorolls, olors, ...) (mitjançant la Carpeta Ciutadana, requereix certificat digital)

Presentació de fulls oficials de Reclamació/Denúncia (relacionats amb el consum)

Denunciar un possible delicte i/o falta penal a la Policia

Reclamació de multes



Si no has trobat el tràmit que vols iniciar, pots anar al tràmit genèric Incidències, queixes o suggeriments (general).
 

Impresos del tràmit

Com es pot tramitar

Presencialment

Cal presentar a l'OAC un model general de sol·licitud adreçat al servei corresponent i indicant clarament el motiu

Per telèfon
Podeu trucar directament a la regidoria o al servei municipal responsable. Consulteu aquí el llistat de telèfons i extensions.
Per correu electrònic
Podeu enviar un correu electrònic al departament o servei implicat. Les adreces de correu dels departaments es poden consultar en aquest enllaç.  
Tramitable a la Carpeta Ciutadana (no requereix CIP ni certificat digital)

Mitjançant Carpeta Ciutadana, sense necessitat de certificat digital



Accedir al tràmit
Aquest tràmit no requereix CIP ni certificat digital. Tot i així, pots consultar com accedir a l'Administració Oberta i a la meva Carpeta (Carpeta Ciutadana), per disposar de totes les funcionalitats que t'ofereix.

Temes relacionats

Fitxes relacionades

 
© Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Plaça de la Vila, 8. 08800 Vilanova i la Geltrú Tel. 93 814 00 00