Tràmits i gestions

Mapa web

Índex alfabètic

Ets a: Inici > Seu electrònica > Tràmits > Detall

Model general de sol·licitud (tràmits no especificats al Catàleg de Tràmits)

TRÀMIT MUNICIPAL

Aquest tràmit genèric fa referència als tràmits que pots fer amb l'Ajuntament i no tenen una representació específica al Catàleg de Tràmits i Gestions (potser perquè no són massa freqüents). En aquests casos, pots fer servir el Model general de sol·licitud (en la seva versió catalana, aranesa o castellana) per portar-la al Registre municipal (OAC). 
Si el que vols és demanar informació o comunicar una incidència, queixa o suggeriment, pots fe´r-ho a través de l'apartat Incidències, queixes o suggeriments  de la seu electrónica.
Si la tramitació que vols realitzar requereix l'autenticació de la identitat de qui inicia el tràmit (denúncies, al·legacions...), cal que la instància es registri personalment a la OAC.

Informació general

Qui el pot demanar?
- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.
Impresos del tràmit

Com es pot tramitar

Presencialment
Cal omplir el document "Model general de sol·licitud" o el "Modelo general de solicitud" i portar-lo a:
Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8
Tel.: 010 / 938143900

Temes relacionats

Fitxes relacionades

 
© Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Plaça de la Vila, 8. 08800 Vilanova i la Geltrú Tel. 93 814 00 00
Última actualització: 30/08/2016