Tràmits i gestions

Mapa web

Índex alfabètic

Ets a: Inici > Tràmits > Detall

Tràmits

Activitats. Sol·licitud d'informe previ en matèria d'incendis

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

Prèviament a l'inici de l'activitat i de la presentació de la corresponent comunicació prèvia

TRÀMIT D'ALTRES ADMINISTRACIONS

La sol·licitud en matèria de prevenció d'incendis s'ha de sol.licitar en anterioritat a la presentació de la comunicació prèvia d'una activitat considerada de risc important en matèria d'incendis, quan aquesta estigui inclosa en els annexos 1 o 2 de la Llei 3/2010, de 18 de febrer.

Posteriorment a l'obtenció de l'informe favorable, caldrà realitzar l'acte de comprovació en matèria d'incendis i procedir a efectuar la comunicació prèvia corresponent.

Preu:

Veure Ordenança Fiscal 9

Tramitar en linia

Informació general

Qui el pot demanar?
El titular de l'activitat
Temps mitjà de resolució
El termini per resoldre la petició de l'informe per part de l'òrgan d ela Generalitat és de dos mesos des que entra la petició fins que s'emet l'informe
Impresos del tràmit

Documentació necessària

Veure apartat (impresos relacionats)

Com es pot tramitar

Presencialment
A les oficines indicades
 
Oficina de Llicències d'Activitats
Plaça de la Vila, 8 1r
Per internet amb signatura digital

Tramitació mitjançant Carpeta Ciutadana. Requereix l'ús de certificat digital i signatura electrònica.



Accés al formulari

Temes relacionats

 
© Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Plaça de la Vila, 8. 08800 Vilanova i la Geltrú Tel. 93 814 00 00