Tràmits i gestions

Mapa web

Índex alfabètic

Ets a: Inici > Seu electrònica > Tràmits > Detall

Tràmits

Denúncies ocasionades pel funcionament de les activitats

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

TRÀMIT MUNICIPAL

Presentació de denúncies i/o al.legacions provocades pel funcionament d'una activitat o per la seva instal.lació (sorolls, olors, extraccions de fums, etc.)

Tramitar en linia

Informació general

Qui el pot demanar?
Qualsevol persona
Procediments
Emplenar i presentar la denúncia i/o al·legació a l'Oficina d'Atenció Ciutadana o mitjançant la Carpeta Ciutadana, juntament amb la documentació o fotografies relatives a la denúncia . Una vegada feta la valoració de la denúncia i/o al·legació per un tècnic municipal, s'iniciarà la tramitació de l'expedient.
Temps mitjà de resolució
L'establert en el procediment
Impresos del tràmit

Documentació necessària

- Instància amb la documentació relativa a la denúncia (fotografies, etc.)

Com es pot tramitar

Presencialment
A les oficines indicades
 
Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8
Tramitable a la Carpeta Ciutadana (requereix CIP o certificat digital)

Mitjançant el formulari específic de Carpeta Ciutadana.

Cal disposar de Certificat digital o CIP



Accedir al tràmit

Temes relacionats

 
© Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Plaça de la Vila, 8. 08800 Vilanova i la Geltrú Tel. 93 814 00 00