Hemeroteca

Mapa web

Índex alfabètic

Ets a: Inici > Informació i actualitat > Notícies > Hemeroteca > Detall de la notícia

Hemeroteca

18/10/2011

'Viu Comerç' pren el relleu a 'Tot Centre'

Gerard Figueras i Amèlia Maestre       Gerard Figueras i Amèlia Maestre

L'Ajuntament de VNG i l'Associació de Comerciants presenten la nova marca que aglutina més de 150 comerços de la ciutat

L'Associació de Comerciants Tot Centre esdevé a partir d'ara Viu Comerç. Amb aquest canvi de marca, l'associació inicia una nova etapa amb la que vol fer palès el canvi que ha viscut, i que continuarà vivint en els propers mesos, aquesta entitat.

En la presentació del nou nom de l'Associació de Comerciants, Gerard Figueras, regidor de Joventut, Promoció Econòmica, Turisme, Comunicació i Premsa, ha explicat que "Vilanova i la Geltrú ha de ser un referent com a ciutat comercial. En els temps que estem vivint és important que se sustentin els llocs de treball, i un dels agents implicats en aquest procés és el comerç". Per Gerard Figueras Tot Comerç ha fet un pas endavant. "Desitgem que això els reforci, que establiments que no en formen part se sumin al projecte".

Per al regidor de Promoció Econòmica els canvis que s'estan produint en aquest sector posaran Vilanova i la Geltrú en el punt de mira tant de les comarques de l'interior de Catalunya com les del sud de Barcelona. "L'obertura de la C-15 suposarà també l'obertura d'una botiga a l'aire lliure per a totes aquestes comarques, que fins ara ens veien com la platja de les poblacions de l'interior. Tota la ciutat s'ha de posar a punt, igual que va fer quan es van obrir els túnels del Garraf, per a aquest moment. I el Govern aposta primerament pel turisme i el comerç". Gerard Figueras ha explicat que aquests són els primers sectors que cal mobilitzar. I per això cal identificar bé els circuits de la ciutat, tant d'entrada com interiors, així com els aparcaments i tot allò que faciliti l'estada dels visitants a la nostra ciutat.

Per la seva banda, la presidenta de l'Associació de Comerciants, ara Viu Comerç, Amèlia Maestre, ha manifestat que "el canvi de marca era una necessitat perquè Tot Centre ja no responia a la realitat de la nostra associació ni als nostres objectius de futur".

Viu Comerç es presenta com una marca de comerç de qualitat, proximitat, qualitat, professionalitat, i tot un seguit d'adjectius més que s'aglutinen en un nou nom, que suposa un acrònim de 'Vilanova i la Geltrú', i un nou logotip, que juga amb el concepte de tridimensionalitat per tal de poder aplicar-se en les noves tecnologies. 

Viu Comerç - logo
Segons ha explicat Amèlia Maestre, "tot respon a un pla estratègic que ens hem marcat. Es presentarà en el marc de la Fira de Novembre, moment que ens permetrà donar a conèixer el nou model a la ciutat". Per Amèlia Maestre, el nom de Vilanova i la Geltrú havia de formar part del nom de la marca, però no d'una forma evident, "per això hem fet servir un acrònim que té com a resultat un verb molt positiu (viu) i que defineix el dinamisme de l'associació".

L'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú ha ofert per als dies de la Fira l'espai de la plaça de la Vila als comerciants, on s'hi instal·laran també espais infantils, passarel·les de moda, aparadors vivents, zones de relax i una botiga "del futur" que integrarà les noves tecnologies.

I coincidint amb la celebració de la Fira de Novembre, l'associació també ha presentat el que serà la Vilanova Shopping Night, que es durà a terme el dia 11 de novembre. Coneguda com la 'nit blanca', aquest dia les botigues de la ciutat allargaran l'hora de tancament fins a mitjanit. La jornada s'acompanyarà amb música al carrer, models i un photocall
© Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Plaça de la Vila, 8. 08800 Vilanova i la Geltrú Tel. 93 814 00 00