Hemeroteca

Mapa web

Índex alfabètic

Ets a: Inici > Informació i actualitat > Notícies > Hemeroteca > Detall de la notícia

Hemeroteca

11/05/2015

L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor aconsella reclamar pels problemes amb la telefonia

L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor, a la plaça de la Vila    L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor, a la plaça de la Vila

Movistar ha informat a l’Ajuntament de l'afectació en el servei a 600 usuaris a causa de sabotatges

L'empresa Movistar ha informat a l'Ajuntament de problemes en la telefonia que afecten a més de 600 usuaris de la ciutat a causa de sabotatges. L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor, per la seva banda, també ha detectat des de fa un mes aproximadament un augment de peticions d'informació sobre què fer en cas de deficiències en el servei d'empreses de telefonia. En les darreres setmanes s'han tramitat 5 reclamacions per aquests problemes i s'han atès més quantitat de consultes sobre aquests tema.

Les problemàtiques principals son la suspensió de serveis a tota la ciutat, la no realització dels trasllats de telèfons i la no gestió de les portabilitats. L'OMIC recomana als usuaris que reclamin a la seva companyia per tal que els hi aboni l'import dels dies que estan sense servei telefònic. La reclamació s'ha de fer trucant al servei d'atenció al client, sol·licitant el numero d' incidència i anar a l'OMIC a fer la reclamació (plaça de la Vila).

Movistar ha informat també a l'Ajuntament que s'estan solucionant les diferents avaries i que espera poder prestar servei amb normalitat en els propers dies.
© Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Plaça de la Vila, 8. 08800 Vilanova i la Geltrú Tel. 93 814 00 00