Hemeroteca

Mapa web

Índex alfabètic

Ets a: Inici > Informació i actualitat > Notícies > Hemeroteca > Detall de la notícia

Hemeroteca

12/07/2016

Els Serveis Socials municipals comencen a aplicar un pla de millora

L'enquesta es pot trobar a l'entrada de l'equipament municipal     L'enquesta es pot trobar a l'entrada de l'equipament municipal

Els usuaris i usuàries dels diferents serveis de la Regidoria poden respondre una enquesta que vol contribuir a millorar la qualitat en l'atenció

Amb l'objectiu de millorar la qualitat en l'atenció a l'usuari, els serveis socials municipals han posat en marxa un sistema d'enquestes que permet conèixer el nivell de satisfacció de les persones que es beneficien dels diversos serveis que ofereix la Regidoria de Serveis Socials de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú.

Les persones que es trobin a la sala d'espera podran agafar el paper, omplir-lo de manera anònima i dipositar-lo allà mateix.
L'enquesta, que s'ha imprès en català i en castellà, pregunta als usuaris quants dies han hagut d'esperar per ser atesos des que ho van sol·licitar, quin temps d'espera han tingut el dia de la visita, i els fan valorar l'atenció rebuda per part dels professionals, així com la resposta rebuda en relació a les seves demandes, i la valoració global de l'atenció rebuda al servei.
Enquesta millora p
Aquesta enquesta és una eina per començar a implementar un Pla de Millora de la qualitat dels Serveis Socials més ambiciós, que es posarà en marxa properament.
© Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Plaça de la Vila, 8. 08800 Vilanova i la Geltrú Tel. 93 814 00 00