Hemeroteca

Mapa web

Índex alfabètic

Ets a: Inici > Informació i actualitat > Notícies > Hemeroteca > Detall de la notícia

Hemeroteca

18/12/2013

L'OMIC detecta irregularitats informatives a les entitats financeres

La segona fase de la campanya d'informació es va dur a terme entre octubre i novembre

Durant els mesos d'octubre i novembre de 2013, L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) va dur a terme la segona fase campanya d'informació a les entitats financeres. En tota s'ha visitat un total de 17 entitats i s'han detectat algunes incidències que poden arribar a tenir una possible sanció.

Entre les incidències més destacables, una gran majoria de les entitats, en concret 12, no exhibeixen el cartell que informa que hi ha equips de vídeo gravació; mentre que vuit entitats financeres no disposen d'un telèfon gratuït d'atenció a reclamacions. Així mateix, 4 de les entitats no tenen a disposició dels clients les comissions actualitzades, i 4 més no tenen a disposició dels clients els tipus d'interès. Per ordre d'importància dues entitats no exhibeixen el rètol anunciador de disposició de fulles de reclamació; una entitat no té la senyalització fixa en català; i una més no disposa de fulls de reclamació.
© Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Plaça de la Vila, 8. 08800 Vilanova i la Geltrú Tel. 93 814 00 00