Hemeroteca

Mapa web

Índex alfabètic

Ets a: Inici > Informació i actualitat > Notícies > Hemeroteca > Detall de la notícia

Hemeroteca

07/05/2013

Sessió sobre bones pràctiques en l'atenció oral dels clients

la sessió formativa es farà el dilluns 20 de maig     la sessió formativa es farà el dilluns 20 de maig

L'IMET i el CNL Alt Penedès-Garraf col·laboren per fomentar l'ús del català en l'àmbit de la formació i l'ocupació

Fruit del conveni de col·laboració entre l'Institut Municipal d'Educació i Treball (IMET) i el Centre de Normalització Lingüística Alt Penedès Garraf amb l'objectiu de fomentar l'ús de la llengua catalana en l'àmbit de la formació i l'ocupació es farà una sessió formativa sobre 'La llengua als negocis. Bones pràctiques en l'atenció oral als clients'.

La sessió s'adreça a persones emprenedores, empresaris en actiu i personal autònom i pretén fer reflexionar sobre la importància d'incorporar bones pràctiques lingüístiques en l'atenció oral dels clients. La jornada es farà el dilluns 20 de maig de les 9 a dos quarts d'onze a la sala d'actes de l'IMET. Entre els temes que es presentaran destaquen un seguit de recursos pràctics adreçats al personal que fa atenció al públic en un establiment.

Per participar a la sessió cal fer inscripció prèvia mitjançant correu electrònic a l'adreça clubemprendre@imet.cat. Aquesta és una iniciativa que compta amb el suport de l'ADEG, la delegació a Vilanova i la Geltrú de la Cambra de Comerç de Barcelona, Viu Comerç, el Servei d'Iniciatives Econòmiques de la Mancomunitat Penedès-Garraf i l'Ajuntament de VNG.
© Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Plaça de la Vila, 8. 08800 Vilanova i la Geltrú Tel. 93 814 00 00