La Responsabilitat Social a l'Ajuntament

Mapa web

Índex alfabètic

Ets a: Inici > Seu electrònica > L'Ajuntament ReSponsable > La Responsabilitat Social a l'Ajuntament

La Responsabilitat Social a l'Ajuntament

El Pla d'Actuació Municipal 2015 -2019 recull entre les seves 24 estratègies la voluntat d'impulsar polítiques basades en els valors de la Responsabilitat Social, l'Ètica i el Govern Obert.

grup persones encaix Entre els objectius principals que s'emmarquen dins l'eix 4 de Transparència i Participació, destaca la necessitat d'integrar la dimensió ètica, la responsabilitat social i el govern obert en tots els àmbits de funcionament de l'ajuntament, a partir de dissenyar i posar en marxa accions de govern obert: transparència, participació, col·laboració i rendició de comptes entre d'altres.

Si voleu consultar les propostes que es recullen sobre Responsabilitat Social al Pla d'Actuació Municipal 2015-2019, podeu clicar aquí .

L'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú és plenament conscient que hi ha moltes coses que cal millorar, accions que cal anar adaptant a les noves realitats, adequar-ne els procesos o reformular-ne els continguts. Malgrat tot però, creiem que el principal actiu del que disposem, les persones, són generadores de propostes engrescadores, positives i que cal posar en valor. Tot seguit us volem mostrar algunes bones pràctiques relacionades amb la Responsabilitat Social i ens agradaria que les consulteu i ens pogueu dir-hi la vostra a través del correu .

També podeu consultar algunes de les bones pràctiques relacionades amb la responsabilitat social de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú així com d'altres ens, institucions i empreses, a través de la base de dades que la xarxa RETOS té hostatjada al web de l'Ajuntament de Castelló ( aquí ), al Banc de Bones Pràctiques del Govern Local de la Federació de Municipis de Catalunya i la Fundació Pi i Sunyer ( aquí ) o al recull d'experiències d'economia social i solidària de la Diputació de Barcelona ( aquí )

BONES PRÀCTIQUES PER ÀMBITS   (una mateixa bona pràctica pot aparèixer en més d'un àmbit)

Índex

 

Econòmic

BANC DEL TEMPS 

- COMISSIÓ DE COMPRES I CONTRACTACIÓ PÚBLICA RESPONSABLE

ENQUESTA DE SATISFACCIÓ SERVEI DE L'OFICINA LOCAL D'HABITATGE 

HORTS URBANS ECOLÒGICS 

MERCAT DE SEGONA MÀ I INTERCANVI

TURISME SOCIALMENT RESPONSABLE 

- URBANISME SOCIAL

 

Social

BANC DEL TEMPS 

- COMISSIÓ DE COMPRES I CONTRACTACIÓ PÚBLICA RESPONSABLE

ENQUESTA DE SATISFACCIÓ SERVEI DE L'OFICINA LOCAL D'HABITATGE 

HORTS URBANS ECOLÒGICS 

MERCAT DE SEGONA MÀ I INTERCANVI

TURISME SOCIALMENT RESPONSABLE 

- BLOG COMPARTIM

- URBANISME SOCIAL

- CODI D'ÈTICA I BON GOVERN

- PROJECTE REACCIONA

- ACCEDEIX A L'AIGUA

 

Mediambiental

BANC DEL TEMPS 

- COMISSIÓ DE COMPRES I CONTRACTACIÓ PÚBLICA RESPONSABLE

HORTS URBANS ECOLÒGICS 

MERCAT DE SEGONA MÀ I INTERCANVI

TURISME SOCIALMENT RESPONSABLE 

- URBANISME SOCIAL

 

Governança

COMISSIÓ DE COMPRES I CONTRACTACIÓ PÚBLICA RESPONSABLE

ENQUESTA DE SATISFACCIÓ SERVEI DE L'OFICINA LOCAL D'HABITATGE 

TURISME SOCIALMENT RESPONSABLE 

- BLOG COMPARTIM

- URBANISME SOCIAL

- CODI D'ÈTICA I BON GOVERN

- INDICADORS DE TRANSPARÈNCIA

© Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Plaça de la Vila, 8. 08800 Vilanova i la Geltrú Tel. 93 814 00 00
Última actualització: 26/04/2016