Dies | Horari |
---|---|
Horari general d'atenció | Atenció presencial sense cita prèvia (consulteu al catàleg de tràmits i gestions quins tràmits podeu dur a terme en aquesta modalitat). Dilluns, dimecres, dijous i divendres, de 8 a 15h. Dimarts, de 8 a 17h. Els números per a l'atenció personalitzada a la taula es dispensaran fins a 30 minuts abans del tancament de l'oficina. Atenció presencial amb cita prèvia (consulteu al catàleg de tràmits i gestions per informar-vos sobre quins tràmits podeu dur a terme en aquesta modalitat). De dilluns a divendres, de 8 a 19h. Podeu sol·licitar cita prèvia clicant aquí o des del terminal de tramitació ubicat a planta baixa del nostre Ajuntament. |
. | Podeu contactar amb nosaltres pels següents canals: Atenció telefònica: 93 8140000 / 93 8143900, de dilluns a divendres de 8 a 14h. |
Horaris especials d'atenció i festius | Calendari festiu 2023 ORDRE EMT/81/2022, de 21 d'abril, de la Generalitat de Catalunya, per la qual s'estableix el calendari oficial de festes laborals per a l'any 2023.
Dies festius locals 2023
Horaris especials
Els números per a l'atenció personalitzada a taula es dispensaran fins a 30 minuts abans del tancament de l'oficina. |
Horaris del Registre general d'entrada | Consulteu els horaris accedint aquí |
L'Oficina d'Atenció Ciutadana és un servei integral de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú que té com a objectiu resoldre les necessitats d'informació, gestió, orientació, tramitació i relació que tingui la ciutadania amb l'administració municipal.
L'OAC representa una aposta de l'Ajuntament de la ciutat per crear un nou model de relació amb els ciutadans i les ciutadanes, basat en criteris d'eficàcia i qualitat i amb un tracte totalment personalitzat on es facilita tota la informació necessària per resoldre les peticions plantejades.
Trucant des de Vilanova i la Geltrú al 010 atendrem les vostres necessitats d'informació del municipi i com resoldre algunes gestions municipals.