Menú

Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC

Comparteix:

Horari

Dies Horari Preus Observacions
Horari general d'atenció

Atenció presencial sense cita prèvia (consulteu al catàleg de tràmits i gestions quins tràmits podeu dur a terme en aquesta modalitat).

Dilluns, dimecres, dijous i divendres, de 8 a 15h.

Dimarts, de 8 a 17h.

Els números per a l'atenció personalitzada a la taula es dispensaran fins a 30 minuts abans del tancament de l'oficina.

Atenció presencial amb cita prèvia (consulteu al catàleg de tràmits i gestions per informar-vos sobre quins tràmits podeu dur a terme en aquesta modalitat).  

De dilluns a divendres, de 8 a 19h.

Podeu sol·licitar cita prèvia clicant aquí o des del terminal de tramitació ubicat a planta baixa del nostre Ajuntament. 

.

Podeu contactar amb nosaltres pels següents canals:

Atenció telefònica: 93 8140000 / 93 8143900, de dilluns a divendres de 8 a 14h. 
Correu electrònic: atencio@vilanova.cat
Tràmits on-linehttps://seuelectronica.vilanova.cat/tramits/

Horaris especials d'atenció i festius

Calendari festiu 2023

ORDRE EMT/81/2022, de 21 d'abril, de la Generalitat de Catalunya, per la qual s'estableix el calendari oficial de festes laborals per a l'any 2023.

  • 6 de gener (Reis).
  • 7 d'abril (Divendres Sant).
  • 10 d'abril (Pasqua Florida).
  • 1 de maig (Festa del Treball).
  • 24 de juny (Sant Joan).
  • 15 d'agost (L'Assumpció).
  • 11 de setembre (Diada Nacional de Catalunya).
  • 12 d'octubre (Festa Nacional d'Espanya).
  • 1 de novembre (Tots Sants).
  • 6 de desembre (Dia de la Constitució).
  • 8 de desembre (La Immaculada).
  • 25 de desembre (Nadal).
  • 26 de desembre (Sant Esteve).

Dies festius locals 2023

  • 17 de gener  (Sant Antoni Abat)
  • 5 d'agost (Festa Major)

Horaris especials

  • Reis 2023: dies 2, 4 i 5 de gener de 8 a 15h. Dia 3 de gener 8 a 17h.
  • Carnaval 2023: dies 16, 17 i 20 de febrer de 8 a 15h.
  • Setmana Santa 2023: dies 3, 5 i 6 d'abril de 8 a 15h. Dia 4 d'abril de 8 a 17h.
  • Estiu 2023: del 19 de juny fins el 8 de setembre: de dilluns, dimecres, dijous i divendres de 8 a 15h. Dimarts de 8 a 17h.
  • Nadal 2023: del 18 de desembre al divendres 5 de gener del 2024: dilluns, dimecres, dijous i divendres de 8 a 15 h. Dimarts de 8 a 17h.
  • Dies especials 2023: 13 d'octubre, 4 i 7 de desembre de 8 a 15h i 5 de desembre de 8 a 17h.

Els números per a l'atenció personalitzada a taula es dispensaran fins a 30 minuts abans del tancament de l'oficina.

Horaris del Registre general d'entrada

Consulteu els horaris accedint aquí

Descripció

L'Oficina d'Atenció Ciutadana és un servei integral de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú que té com a objectiu resoldre les necessitats d'informació, gestió, orientació, tramitació i relació que tingui la ciutadania amb l'administració municipal.

L'OAC representa una aposta de l'Ajuntament de la ciutat per crear un nou model de relació amb els ciutadans i les ciutadanes, basat en criteris d'eficàcia i qualitat i amb un tracte totalment personalitzat on es facilita tota la informació necessària per resoldre les peticions plantejades.

Trucant des de Vilanova i la Geltrú al 010 atendrem les vostres necessitats d'informació del municipi i com resoldre algunes gestions municipals.

 

PORTAOFICINA2.JPG
PORTAOFICINA.JPG

Situació

Navegador no compatible: revisi la Configuració de la visualització de compatibilitat
  • 41.22409762
  • 1.72598554
  • OVP_UNIC
  • ciutat
  • 19
  • S

Tràmits que s'hi poden fer

Consulta totes les fitxes relacionades amb:

Oficines i serveis municipals
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració