Artista i comissària Inma González
Projecte que uneix art i educació ambiental
La importància de l'invisible és un projecte d'art contemporani que convida a mirar més enllà del que és evident, posant el focus en allò petit, fràgil i aparentment imperceptible que sosté la vida: microorganismes, textures, processos naturals i equilibris invisibles.
El projecte uneix l'art i l'educació ambiental amb l'objectiu de despertar entre els alumnes un compromís ambiental i una sensibilitat artística, a partir d'un procés de creació artística comunitària.
La Sala acull el resultat d'aquesta experiència col·lectiva. Un diàleg per donar veu i despertar entre els alumnes l'interès i la preocupació pel medi ambient.
L'Inma González és una artista interdisciplinar amb recorregut tant en l'àmbit de la pedagogia com de les arts visuals i escèniques.
La seva obra es mou entre el Body Art, el Land Art i l'escultura amb materials naturals, amb especial interès per les formes d'art efímer. Les seves peces transiten per temàtiques que es vinculen entre sí, com la vulnerabilitat, el poder silenciós, la naturalesa i el ritual.
Projecte educatiu realitzat conjuntament entre els alumnes dels centres escolars de la ciutat adherits al programa Agenda 21 VNG i un artista convidat.
Centres educatius participants
Escola Aragai – 2n primària
Escola El CIM – 3er ESO
Escola Santa Teresa - 6è de primària i 4t ESO
INS Baix a Mar - 4t ESO
INS Joaquim Mir – 4t ESO
L'exposició es podrà visitar fisn el 14 de juny.
De dimarts a divendres de 18 a 20 h.
Dissabtes d'11 a 14 h i de 17 a 20 h.
Diumenges i festius d'11 a 14 h.
Dilluns tancat.
Regidoria de Cultura