Hemeroteca

Mapa web

Índex alfabètic

Ets a: Inici > Informació i actualitat > Notícies > Hemeroteca > Detall de la notícia

Hemeroteca

13/10/2015

Banc de Sabadell obre la campanya comercial 'Creiem en Vilanova' del 2 al 30 de novembre

La iniciativa vol impulsar el consum al comerç local amb premis i altres propostes

Aquest matí s'ha presentat a l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú la campanya del Banc de Sabadell, "Creiem en Vilanova", per ajudar a dinamitzar l'activitat del teixit comercial de la capital de la comarca del Garraf. A l'acte de presentació, a més de Banc de Sabadell i Ajuntament, han estat presents representants de l'ADEPG, Viu Comerç, Comerç de Mar, Gremi d'Hostaleria, Associació Comerciants del Mercat Central de Vilanova i la delegació del Garraf de la Cambra de Comerç.

Aquesta campanya pretén l'adhesió de gairebé 500 comerços de la ciutat del 2 al 30 de novembre amb l'objectiu d' impulsar el trànsit de clients cap a les botigues i els punts de venda del municipi, així com fomentar el consum. Els establiments adherits a la promoció "Creiem en Vilanova" podran oferir als seus clients la participació en un sorteig, el premi del qual serà una targeta regal de Banc Sabadell de 3.000 euros per bescanviar en un sol dia en qualsevol establiment de Vilanova. El banc instal·larà unes urnes en els comerços perquè els clients hi puguin dipositar les butlletes. El sorteig tindrà lloc el 15 de desembre. L'entitat també premiarà amb 1.000 euros a tots els punts de venda participants en la campanya per mitjà d'un altre sorteig que se celebrarà el 21 de desembre.

El director de zona del Garraf de Banc Sabadell, Salvador Hernández, ha assenyalat que l'objectiu de la campanya és ajudar a reforçar el negoci dels comerços que s'hi adhereixin, al temps que ha afegit que "si hem triat Vilanova i la Geltrú és perquè representa un territori clau per al banc i perquè volem aportar encara més al municipi, així com estar molt a prop del comerç, que és un dels motors de la seva economia. El missatge que transmetem és clar i directe: creure en Vilanova és creure en el seu comerç."

Una altra acció de la campanya serà la distribució de 10.000 bosses ecològiques personalitzades amb el nom de Vilanova i la Geltrú. Tots els compradors de comerços que participin en la promoció rebran un retallable que els donarà dret a anar a una oficina de Banc Sabadell per recollir la seva ecobossa. "Tot el mes de novembre, la intenció és veure una Vilanova activa i animar la gent que freqüentin els seus comerços i gaudeixin d'uns serveis de proximitat i qualitat. En suma, ens proposem contribuir a generar una inèrcia positiva que beneficiï tothom",  ha assenyalat Salvador Hernández.

Aquesta iniciativa de Banc Sabadell va començar l'any 2014 i fins ara s'ha desenvolupat a 66 ciutats de l'Estat. En aquestes poblacions s'han adherit prop de 30.000 comerços i 2.270.000 persones s'han mobilitzat per participar en el sorteig de targetes regals BS.

L'acte ha estat introduït pel regidor de Promoció Econòmica i Projecció Exterior de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, Gerard Figueras, que ha volgut destacar "que aquesta campanya ajuda a reforçar el paper de lideratge de la ciutat com a capital comercial." Per la seva banda l'alcaldessa Neus Lloveras ha volgut posar l'accent en la representació d'associacions i de gremis de Vilanova i la Geltrú que estaven asseguts a la taula de presentació. "Aquesta imatge és un bon exemple del que és i vol ser Vilanova i la Geltrú i de la col·laboració intensa i productiva del sector públic i el privat. Aquesta campanya en ajuda a mantenir i a promocionar un teixit comercial de qualitat i amb una força molt destacable."

© Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Plaça de la Vila, 8. 08800 Vilanova i la Geltrú Tel. 93 814 00 00