Hemeroteca

Mapa web

Índex alfabètic

Ets a: Inici > Informació i actualitat > Notícies > Hemeroteca > Detall de la notícia

Hemeroteca

10/09/2014

El Servei de Mediació Ciutadana canvia el seu horari a partir del 15 de setembre

L'atenció presencial serà de dilluns a divendres de 9 a 14 h i dilluns i dimecres de 17 a 19 h

A partir del dilluns 15 de setembre, el Servei de Mediació Ciutadana de l'Ajuntament de VNG canvia el seu horari d'atenció presencial, que passa a ser de dilluns a divendres de 9 a 14 h i dilluns i dimecres de 17 a 19 h.

Aquest servei de la Regidoria de Convivència i Equitat ofereix suport per trobar solucions a conflictes de diferents àmbits. Així, pot ajudar en la mediació entre veïns/ïnes en qüestions de sorolls, higiene, humitats, animals, llindars, instal·lació de l'ascensor, morositats; dins de la comunitat, usos dels espais públics, discrepàncies entre col·lectius; dins de la família, per diferències intergeneracionals, herències, conflictes entre germans, separacions; dins dels centres escolars, baralles, tensions... entre alumnat, professorat i pares i mares.

Aquesta mediació es pot sol·licitar de manera presencial, emplenant la sol·licitud i presentant-la a l'Oficina d'Atenció Ciutadana, a la plaça de la Vila, 8, o també es pot demanar des de l'Administració Oberta.

Per a més informació es pot trucar al telèfon 93 814 76 13 o bé enviant un correu electrònic a mediacio@vilanova.cat.


El Servei de Mediació Ciutadana

La mediació és un procés on les persones, de forma voluntària i acompanyades per professionals especialitzats, participen activament per tal de trobar vies que permetin arribar a acords i solucions el màxim de satisfactòries per totes les parts.

Vilanova i la Geltrú és una ciutat que aposta per la cultura del diàleg. Amb aquesta finalitat, s'ofereix el Servei de Mediació, espai d'atenció personalitzada, confidencial, àgil i gratuït obert a tota la ciutadania.
© Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Plaça de la Vila, 8. 08800 Vilanova i la Geltrú Tel. 93 814 00 00