Hemeroteca

Mapa web

Índex alfabètic

Ets a: Inici > Informació i actualitat > Notícies > Hemeroteca > Detall de la notícia

Hemeroteca

22/05/2015

L'OMIC atén els usuaris de Renfe que vulguin reclamar per l'averia d'ahir

L'OMIC tramita les reclamacions per l'averia de Renfe

L'Ajuntament de VNG demana a la Generalitat que sancioni Renfe

Els usuaris i usuàries que ahir dijous van patir els efectes de la greu averia d'Adif, que va provocar importants retards en el servei de Rodalies durant bona part del dia, poden presentar les seves reclamacions a l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor, situada a la plaça de la Vila.

Aquest servei d'atenció al públic canalitzarà les queixes presentades per tal que les persones afectades rebin la devolució de l'import del bitllet, i informarà dels passos a seguir en cas que es vulgui demanar una indemnització per danys justificats.

D'altra banda, l'Ajuntament presentarà una denúncia a la Generalitat demanant que es sancioni Renfe, atenent que l'averia d'ahir va comportar perjudicis i molèsties als vilanovins i vilanovines que havien d'agafar el tren. Es calcula que són al voltant de 15.000 persones que fan ús de les Rodalies de Renfe cada dia a Vilanova i la Geltrú.

La denúncia posarà de manifest també que aquest tipus d'incidència negativa en la prestació del servei no és un fet aïllat i esporàdic, sinó que s'emmarca en una deficient prestació general del servei per manca d'inversions en les infraestructures que suporten la xarxa ferroviària.
© Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Plaça de la Vila, 8. 08800 Vilanova i la Geltrú Tel. 93 814 00 00