Hemeroteca

Mapa web

Índex alfabètic

Ets a: Inici > Informació i actualitat > Notícies > Hemeroteca > Detall de la notícia

Hemeroteca

19/01/2017

Vilanova i la Geltrú present a la Fira Internacional de Turisme de Madrid

S'inicien les tasques per implementar el Pla de Màrqueting Turístic 2017/2020 de la ciutat

Vilanova i la Geltrú torna a estar present un any més a la Fira Internacional del Turisme que té lloc a Madrid, FITUR, un dels certàmens del sector amb major projecció. Es tracta d'una fira especialment dirigida al sector professional, on hi assisteixen les principals agències d'arreu del món. Per a l'alcaldessa de Vilanova i la Geltrú, Neus Lloveras, el fet de ser-hi presents "ens dóna l'oportunitat d'arribar a aquestes grans operadores."

La presència de la ciutat està configurada dins de la marca Costa de Barcelona, que promou la Diputació de Barcelona. En aquest espai es pot trobar informació turística de Vilanova i la Geltrú. "Des del Garraf s'ha optat per promocionar-nos dins d'aquesta marca "paraigues", perquè la unió d'esforços dels territoris i el nom de Barcelona ofereixen més capacitat de projecció." La marca Costa de Barcelona es promociona a FITUR dins de l'estand de l'Agència Catalana de Turisme de la Generalitat de Catalunya, on també hi ha un espai específic dedicat als segells turístics, entre els quals Vilanova i la Geltrú s'inclou com a Destinació de Turisme Familiar (DTF). D'altra banda, Vilanova i la Geltrú també hi és present a través de l'estand de les estacions nàutiques, que promou l'Associació Espanyola d'Estacions Nàutiques. La fira FITUR es dedica fins demà divendres a l'àmbit professional i al cap de setmana s'obre al públic consumidor.

Al voltant de les properes accions en l'àmbit del turisme a la ciutat, l'alcaldessa ha remarcat que s'està pensant ja en una campanya específica a partir de les recomanacions del Pla de Màrqueting Turístic, que preveu un total de 50 mesures a implementar en els propers tres anys. "La primera línia en què ens posarem a treballar és en la definició de la marca de ciutat de Vilanova i la Geltrú. El primer pas és homogeneïtzar la marca corporativa en tot l'àmbit turístic. Esperem tenir-ho fet de cara a aquesta temporada d'estiu."

Una altra línia prioritària, en compliment del Pla de Màrqueting Turístic, és la potenciació del segell de Destinació de Turisme Familiar. El primer pas en què treballarà l'Ajuntament de cara a la temporada d'enguany és per incrementar l'adhesió d'establiments al segell. La idea és que s'hi apuntin més establiments i incrementar l'oferta de paquets d'activitats per al turisme familiar.
© Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Plaça de la Vila, 8. 08800 Vilanova i la Geltrú Tel. 93 814 00 00