Hemeroteca

Mapa web

Índex alfabètic

Ets a: Inici > Informació i actualitat > Notícies > Hemeroteca > Detall de la notícia

Hemeroteca

14/11/2014

Conferència sobre neurociència aplicada al màrqueting i a la comunicació

Aquest acte, organitzat pel CUM, es realitzarà el 28 de novembre

El Campus Universitari de la Mediterrània abordarà divendres 28 de novembre la neurociència aplicada al màrqueting i a la comunicació. La conferència, que du per títol 'Com captar, convèncer i tancar científicament més acords amb els teus clients amb el Neuromàrqueting' està programada a les 18 h a la Sala d'actes de l'EPSEVG i anirà a càrrec del doctor Antoni Casals, director acadèmic del CSNN i professor del Màster de Ciència de la Universitat Pompeu Fabra.

L'assistència a aquest acte és gratuïta i només cal fer-ne inscripció prèvia mitjançant la web del CUM. La conferència pretén donar a conèixer la neurociència com una eina pràctica a utilitzar per tal que els missatges de les empreses i organitzacions impactin de forma efectiva i eficient a les audiències. Així doncs, entre els aspectes que es tractaran hi ha el Neuromàrqueting; els Tres Cervells o els Estímuls.
© Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Plaça de la Vila, 8. 08800 Vilanova i la Geltrú Tel. 93 814 00 00