Reglament de Participació Ciutadana

Mapa web

Índex alfabètic

Ets a: Inici > Vilanova tema a tema > Participació i Cooperació > Participació ciutadana > Reglament de Participació Ciutadana

Reglament de Participació Ciutadana

REGLAMENT DE PARTICIPACIÓ CIUTADANA

reglament 2

L'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú va aprovar el Reglament de Participació Ciutadana l'any 2000.  Aquest reglament té l'objectiu de concretar els mecanismes que es posen a l'abast de la ciutadania i de les entitats, per tal de participar en tot allò que afecta la vida col·lectiva de la nostra ciutat.

El Reglament regula aspectes com el dret a la informació, el dret a la participació, a la participació de les associacions o els Consells Municipals de Participació

Tretze anys després de l'elaboració del Reglament i tal i com preveia el Pla d'Actuació Municipal 2012 - 2015, es va inicià un debat amb la ciutadania organitzada i a títol individual, els polítics, tècnics i entitats de la ciutat, sobre el Reglament de participació ciutadana amb l'objectiu de revisar-lo. Aquesta revisió ens ha portat a l'elaboració, durant el 2013, d'una Diagnosi sobre els Consells i altres òrgans de participació.

© Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
participacio@vilanova.cat Tel. 93 814 00 00 (ext. 2040)
Última actualització: 22/04/2015