Consultes i queixes

Mapa web

Índex alfabètic

Ets a: Inici > Vilanova tema a tema > Participació i Cooperació > Defensor de la ciutadania > Consultes i queixes

logo_bloc

Qualsevol persona, ja sigui a títol individual o col·lectiva, pot presentar una queixa o fer una consulta.

Quan una petició d'intervenció no és competència del Defensor de la Ciutadania, aquest l'assessorarà i aconsellarà per tal d'adreçar-lo a l'oficina que li correspongui. En aquests casos és quan parlem de les consultes.

La queixa suposa el descontentament per part de la ciutadania davant una actuació o decisió municipal. També es pot presentar una queixa per la manca d'actuació o pel retard d'aquesta.
Quan un ciutadà o ciutadana fa una queixa, aquesta ha d'anar sempre acompanyada de documents, sol·licituds, informes, instàncies o resolucions que s'hagin pogut derivar durant el procés previ a la sol·licitud d'entrevista amb el Defensor de la Ciutadania.

El Defensor escolta a tothom i totes les persones poden presentar-li una queixa o una consulta.

És senzill, podeu fer-ho així:

- per email, enviant una sol·licitud d'entrevista a: defensor@vilanova.cat
- per telèfon, trucant a: 93 814 74 06
- per internet, enviant una sol·licitud d'entrevista al web municipal
- presencialment, visitant l'Oficina del Defensor al Centre Cívic La Geltrú.

© Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
participacio@vilanova.cat Tel. 93 814 00 00 (ext. 2040)
Última actualització: 18/01/2017