Gestió i tramitació de les denúncies relacionades amb les activitats

Mapa web

Índex alfabètic

Ets a: Inici > Vilanova tema a tema > Medi ambient > Empresa i medi ambient > Gestió i tramitació de les denúncies relacionades amb les activitats

Gestió i tramitació de les denúncies relacionades amb les activitats

Presentant la denúncia al Registre General de l´Ajuntament (OAC), qui la traslladarà als Serveis Administratius de l’Àrea d’Acció Territorial.
La denúncia es passarà a informe de l’enginyer municipal, qui procedirà a la seva comprovació. En el cas que es constati que l’activitat provoca molèsties, es procedirà a requerir al titular d'aquesta per tal que prengui les mesures adients per ajustar-se a la normativa i deixar de provocar molèsties. Aquest fet serà comunicat al denunciant.
En el supòsit que el titular de l’activitat faci cas omís al requeriment formular per l’Ajuntament, s’incoarà expedient sancionador i pot arribar-se al precintat de la maquinària que provoqui les molèsties o inclòs al tancament de l’activitat.
Subsanades les molèsties provocades, el titular de l’activitat continuarà amb l’exercici normal de l’activitat.

Les denúncies poden ser iniciades per un ciutadà afectat o bé d´ofici per la mateixa Administració com a conseqüència d´una inspecció.
© Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Plaça de la Vila, 8. 08800 Vilanova i la Geltrú Tel. 93 814 00 00
Última actualització: 23/05/2007