Biblioteca Municipal Armand Cardona Torrandell Ajuntament de Vilanova i la Geltrú

BiblioBlog – Una mar de lletres


‘Comercio electrónico 2.0’ per a emprenedors tecnològics

Comercio electrónico 2.0Entre les novetats exposades durant aquesta setmana trobareu aquest llibre, dins la secció Món laboral, ideal per tothom que té la inquietud de vendre per Internet, independentment de la funció que li vulgui donar, tant si és a nivell de públic en general, familiar, com si vol desenvolupar el seu model de negoci. Es tracta del llibre Comercio electrónico 2.0 obra del professor González López.

Comercio electrónico 2.0 ofereix una visió global i integrada de la comercialització electrònica, oferint les pautes necessària per la realització del procés de comunicació, compra, atracció i fidelització dels clients, prestant especial atenció a les noves eines de comunicació que ofereix la web 2.0.

Recorre un trajecte que va des de la Web 1.0 a la Web 4.0, de la botiga física a la botiga virtual, del màrqueting tradicional al “boca – orella”, de les campanyes display al posicionament social en cercadors, del webmaster al community manager, de l’audiència a la comunitat, del consumidor al prosumidor,… per dotar al lector de les directrius necessàries en un món tan versàtil i canviant com aquest.

Comercio electrónico 2.0 - fitxa

El llibre s’adreça al públic en general i internautes, que trobarà una guia per l’ús de la web com a canal alternatiu per realitzar les seves compres, als professionals, directius, consultors, responsables de mitjans socials,… que trobaran referències sobre comerç electrònic, la comunitat empresarial, que trobaran una base per la implantació de botigues virtuals o llocs web corporatius d’èxit, i a la comunitat acadèmica, doncs ofereix una solució integrada per l’estudi del fenomen de l’ecommerce.

Óscar Rodrigo González López és professor Titular de l’Escola Universitària i treball de professor i investigador a la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat d’Extremadura, impartint assignatures relacionades amb el màrqueting en general i la comunicació comercial i la publicitat en particular.
És especialista en identitat corporativa, comunicació i en l’aplicació d’Internet als negocis, a més d’haver participat en multitud de cursos adreçats a professionals i directius en l’àrea d’aplicació d’Internet a l’empresa: màrqueting en línia, ebusiness i ecommerce.

Podeu completar aquesta informació amb altres llibres inclosos dins la màteria Comerç electrònic a les Biblioteques VNG; a continuació us destaquem els més recents:

Cap comentari per ara. Tu pots ser el primer.

Deixa un comentari